Automated Document Inserter (ADI)

De Automated Document Inserter (ADI) automatiseert het invoegen van documenten in een doos. De ADI drukt de documenten af, buffert en vouwt deze waarna ze automatisch in de doos worden toegevoegd.

snel en efficiënt

Documenten handmatig in dozen stoppen is een arbeidsintensief en foutgevoelig proces. Door documenten automatisch af te drukken en in te voegen kunnen de doorlooptijden en de algehele efficiëntie van het verpakkingsproces worden verbeterd. Vele soorten documenten kunnen worden ondersteund. Deze omvatten pakbonnen, facturen, handleidingen, retourinformatie en retouretiketten. Nauwkeurigheid is essentieel, dus elke order wordt gescand om te controleren of de juiste documenten worden afgedrukt en toegevoegd.

Volledig geautomatiseerde documentinvoer
Capaciteit van 700 pakketten per uur
Automatisch gevouwen naar A5 formaat
Altijd het juiste document in de juiste doos (orderverificatie)
Standaard interfaces welke snelle implementatie mogelijk maakt
Kosten-effectief. Terugverdientijd van minder dan 1 jaar

relevante downloads

Inther ADI brochure (2 MB)

Automatisering van het invoegen van documenten

Contact

Wil jij je verpakproces versnellen?

Neem cONTACT op +31 (0)478 502 575

Waarmee kunnen we je helpen?