Uiteraard staan wij na implementatie voor u klaar. Bij Inther Group draait het allemaal om het maximaliseren van de betrouwbaarheid, uptime en winst van uw investering!
Service en ondersteuning zijn een van de onderscheidende mogelijkheden van Inther Group. Ons serviceteam is 24 uur per dag, 7 dagen per week, het hele jaar door beschikbaar. Dankzij directe ondersteuning door gekwalificeerd servicepersoneel bent u verzekerd van optimale ondersteuning en de maximale beschikbaarheid van uw systeem.
Customer journey
De ingebruikname van een systeem is voor Inther Service het begin van een lange reis. Een reis die we samen starten in de vorm van een partnership. We praten niet graag in termen van klant en leverancier, we praten in termen van partners. Wanneer uw bedrijf verandert, nemen wij proactief het initiatief om samen met u het systeem aan de nieuwe behoeften aan te passen. Betrouwbaarheid en flexibiliteit zijn daarbij sleutelfactoren.
Voordelen
Service Level Agreements (SLA)
Wij bieden service en support geheel op uw wensen en eisen aan in de vorm van een Service Level Agreement (SLA). In deze SLA beschrijven we alle afspraken over support, responstijden, onsite garantie, preventief onderhoud en inspecties.
Preventief onderhoud en inspectie
Inther Group kan een onderhoudsplan op maat aanbieden op basis van uw wensen. Dit kan variëren van training en visuele inspecties met aanbevelingen tot full service partner met residentiële engineering, wat betekent dat de technische afdeling ter plaatse permanent bemand zal zijn door experts van Inther Group.